Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

onsdag 4 september 2013

Vardagen tar över

Hejsan swejsan på er!
Nu börjar vardagen och hösten göra intåg på riktigt!
Jag har ju jobbat några veckor efter semestern nu, så det har jag faktiskt vant mig vid, men nu drar ju alla fritidsaktiviteter igång oxå. För en heltidsarbetande småbarnsmorsa som jag själv är det svårt att få dygnets timmar att räcka till. Det gäller att prioritera!
Idag hann vi med fotboll för Leo, tennis för Sam, feber för farsan och mjölbaggsutrotning för morsan. Mjölbaggar i köksskåpen kom som en liten bonus, eftersom vi antagligen hade för mycket tid över i schemat!?!
Pyssel, undrar ni nog nu? 
Nja, Sam hann pärla färdigt ett fint armband till Mormor och jag hann nog pilla in ett par pärlor på ett eget som antagligen blir färdigt en helt annan dag.
Här får ni en bild på hur fint vi har det i vårat kök i väntan på Anticimex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar