Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

torsdag 12 september 2013

Vamos a la Stockholmo

Väskorna är packade och killarna är intryckta mellan ninjaturtles, snacks och diverse bilvänliga tidsfördriv. Pappan är parkerad i förarsätet och jag har laddat pyssellådan med massor av snören och pärlor m.m. Det brukar i och för sig sluta med att ögonen trillar igen efter 10 mil,  men man kan ju försöka vara lite produktiv i alla fall. 
Väl uppe i huvudstaden ska vi inkvartera oss hos en alldeles fantastiskt skön familj, inte Bernadotterna denna gången, utan The Palmérs of Märsta!!
Det kommer att bli en underbar helg med besök på Grönan och Kolmården på vägen hem. Cheerio på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar