Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

söndag 8 september 2013

Ett litet tips.

Som jag har berättat innan så har jag ett hobbyrumsprojekt på gång, men det går VÄLDIGT långsamt framåt.
Jag har samlat på mig lite olika möbler, bl.a. några Billy-hyllor som är tråkiga men praktiska. Nu har jag förvandlat dem!
På bara 15 min blev de faktiskt riktigt fina och passar helt plötsligt in perfekt!
Jag har använt washi-tape.
Det är något så fantastiskt påhittigt som enkel maskeringstape med mönster på!
Tapen går att hitta i massor av olika utföranden på t.ex. Panduro eller Slöjddetaljer.
En enkelt, roligt och smidigt sätt att piffa upp saker med. Dessutom väldigt lätt att ta bort, den dagen man vill byta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar