Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

onsdag 11 september 2013

Mammor är bra!

Dagens visdomsord är att man aldrig ska underskatta vikten av din mammas visdomsord!
Jag är lyckligt lottad att ha en mamma som säger vad hon tycker på gott och ont i alla väder. Jag kan alltid lita på att hon tycker något utan omskrivningar. Det ska sannerligen erkännas att jag inte alltid är så bra på att ta emot hennes ärlighet, men det är ju för att jag egentligen vet att hon antagligen har rätt.
Min mamma är det perfekta bollplanket; kritisk men ändå med ständig uppmuntran!
Idag kom min lilla mamma med en fantastisk idé som jag egentligen borde ha tänkt på själv.
Nu har jag (och mamma) kommit fram till en jättebra produkt att sälja, tillsammans med annat, på de kommande julmarknaderna:
Elastiska breda pärlringar som kan sättas runt nästan vilka glas som helst för att skapa en vacker ljuslykta, användas som servettringar, sättas direkt på ett blockljus eller kanske användas som ett flashigt armband. Tack Mamsen för en bra idé!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar