Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

måndag 2 september 2013

Tågpyssel?

Imorgon ska jag iväg på en liten tripp. 
Inget särskilt spännande egentligen, men jag ska åka tåg fram och tillbaka till Göteborg. 
Som ni vet vid det här laget är jag ju rätt skumt ihopskruvad och funderar mest på vad som passar bäst att ha i händerna när man får sitta stilla på ett tåg i ca. två timmar.
Egen tid med ett litet pyssel är inte något man kastar bort så där bara! Här gäller det att ta tillvara på varje minut ;-)
Helst vill jag fortsätta att väva pärlor, men det känns som att småpärlor är lite väl flyktiga på ett skumpigt tåg. Jag kan se scenariot framför mig... Jag liggandes på alla fyra, letandes efter pärlor mellan de andra passagerarnas fötter. Nä, det går bort!
 Jag tror att det får bli till att ta med sig en god bok. Inte för att läsa, utan för att vika den! För visst blir det ganska fint!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar