Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

söndag 1 september 2013

Sega söndag.

Jag ska i ärlighetens namn erkänna att jag faktiskt gillar när hösten står för dörren och man kan vara inomhus en hel söndag utan samvetskval.
Visst blir man seg och såsig, men det är så gött att bara ta dagen i slowmotion ibland. Jag brukar vanligtvis gilla att pyssla lite större saker, men den senaste tiden har jag varit så här såsig så jag har behövt hitta lite bra sittaisoffanpyssel.
Jag har suttit och spanat på pinterest en hel del och blivit riktigt inspirerad att göra fler olika sorters armband... Här har ni resultatet hittills.

1 kommentar:

  1. Tack! Det är en välsignelse och förbannelse på samma gång! Jag hade varken kunnat eller velat vara utan pysselgenen. Som tur är så verkar det som om det finns en del människor som tycker att det är roligt att se alla grejer jag gör :-D

    SvaraRadera