Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

tisdag 17 september 2013

Hemmagjorda presenter

Vad ger man till någon som har allt?
Choklad som är gott en liten stund men bara ger ångest när man inser att man har ätit hela asken SJÄLV!?
Eller kanske en bukett blommor som är vackra och luktar gott några dagar och sen är redo för sophinken?
Mitt förslag är vackra rosor gjorda av boksidor och kanske en tjusig vas som de kan stå i.
Rosorna är lite kniviga att få ihop, men med lite övning och gott om tålamod så blev de rätt fina tycker jag.
 Vasen är mycket enklare att tillverka än vad den ser ut att vara... Det enda som behövs är en bok, en vass mattkniv och ett jäkligt starkt lim. 
Denna presenten ger ingen tjockångest och vissnar aldrig! (Såvida man inte häller vatten i vasen)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar