Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

fredag 27 september 2013

Nödlösningar är också lösningar!

Idag har jag varit med på en liten bussutflykt till syfestivalen i Borås med tillhörande stopp på skroten.
Jag hade väl egentligen bara ett speciellt projekt att hitta material till, men påsarna var fulla av allt möjligt när jag kom hem.
Dessutom var hjärnan full av idéer och inspiration.
Mitt projekt var att lösa ett "köksskåputanluckaproblem". För ca.1 år sedan kapsejsade vårt jalusiskåp i köket och bara ny lucka gick inte att köpa på kära Ikea. Istället för att köpa ett helt nytt skåp för fyra tusen så värkte jag fram en nödlösning...
Ibland är mina nödlösningar bättre än mina vanliga lösningar så det ska nog gå bra det här.
Här följer ett härligt foto av hur vårt kök har sett ut i ETT ÅR, och ett av resultatet.
Jag valde ett vaxat tyg för att få bra skydd mot smuts. Visst blev det helt ok?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar