Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

måndag 9 september 2013

Julen närmar sig

Nu när sommaren känns svagare och svagare tänker jag att det börjar bli dags att ladda inför div. julmarknader.
Det känns ju helt sjukt, men tiden går så fruktansvärt fort och om jag ska ha något annat än tovade tomtar att sälja så får jag nog dra igång nu. 
Mitt pärlande har fortfarande inte stannat av, så för att kombinera de två tankarna...
Tadaa!! En pärlad ljuslykta!
Jag har använt mig av elastisk smyckestråd och liksom sytt ihop pärlorna. Sedan trätt allting över en liten glasburk. 
Det bästa jag vet är när jag testar något helt nytt och det blir bättre än vad jag hade trott från början. Göttigött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar