Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

tisdag 5 november 2013

Pysselpanik!!

Jaha... Nu är det bara 10 dagar kvar att pyssla fram lite fler tomtar, stjärnor och andra juliga saker till min julmarknadspremiär på Gits gård den 16-17 nov. Tiden flyger ifrån mig i en rasande fart och paniken börjar kännas av.
Jag har ett ganska stort kontrollbehov och i detta läget har jag inte en susning om vad jag ska vänta mig.
Kanske säljer jag slut på allt och får stå med skägget i brevlådan på de andra marknaderna... Eller så säljer jag inte en pryl! 
En annan sak är att jag har inte en aning om hur jag ska hänga upp och ställa fram sakerna, eller vad för slags påsar jag ska ha. Fasen vad man kan noja över skitsaker egentligen!

Härom natten drömde jag att en sångochdans-grupp trängde sig in hemma och började sno med sig mina tomtar och andra saker som mina converse(!!!) De var typ 10 pers som gick runt i huset och plockade med sig det de ville!

Jag är nog inte helt stabil för tillfället :-)

Jag har liksom inte tid att vara nyskapande för tillfället, så här har ni ett prov på böcker som jag har gjort tidigare. Varje sida är vikt så att det bildar ett mönster när man ställer upp boken.
Lite skönt att kunna göra något fint av böcker som annars hade hamnat på tippen.
 
För er som är intresserade så är julmarknaden på Gits gård alltså den 16 och 17 november mellan kl.10-17
Jag hoppas att ni har möjlighet att komma och hälsa på mig och alla andra pysselfreaks!

2 kommentarer:

  1. Kan du inte lägga ut beskrivning på hur man gör här? Så snygga :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag kan bara säga att det finns en del beskrivningar på enklare vikningar om du googlar på vikta böcker. Sedan får du göra som jag har… prova dig fram och var beredd på att slänga några böcker på vägen ;-) Lycka till!

      Radera