Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

torsdag 28 november 2013

Förkylningstider

Host host, snörvel och host igen.
Jag har fått en alldeles underbar (läs förjäklig) liten vinterförkylning. Det rinner och är täppt i näsan, halsen värker ikapp med huvudet och jag kan inte sluta hosta... Alldeles fantastiskt ;-(
Men helt utslagen har jag inte tid att vara...

Idag är det dags att ställa fram adventsstakarna och börja greja med mina söners adventskalendrar!

När sönerna säger att de inte vill ha lego-kalender utan vill att mamma ska fixa kalendern, så blir jag ju så mallig och kan absolut inte säga nej. Jag borde naturligtvis egentligen tillverka de saker som är beställda av kunder, men istället panikpysslar jag så i alla fall några luckor/lådor är klara för öppning.
Jag köpte dessa fina vita minibyråer på Panduro, och jag planerar att använda lite färg, washitejp och glitterlim.
Resultatet redovisas i helgen.

Åh vilken "cliffhanger"! Vad gör man inte för att hålla läsarna intresserade ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar