Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

lördag 16 november 2013

Första marknaden avklarad!

Jag vill börja med att tacka alla som har kommit för att hälsa på mig och alla som har gjort helgen som gick  till en toppenhelg!

Jag och Mamma har haft fantastiskt roligt!!

Tiden har flugit förbi och ingen av mina värsta farhågor har besannats.
Jag tänkte att jag skulle vara beredd på allt, men jag behövde inte oroat mig för något!

Jag har tänkt att vara med på en liten julmarknad nu till helgen oxå, i IOGT-NTO huset inne i Falkenberg, fredag och lördag 10-15. 

Mina huslyktor och nästan alla mina tomtar är slut, så det blir till att fortsätta tillverkningen i samma takt ett tag till.
Men jag hann visst med att spåna fram en cool dörrkrans oxå...

Fin va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar