Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

måndag 25 november 2013

Boklykta.

Här har vi den senaste skapelsen...
En utveckling från min huslykta som blev en succé på Gits gård förra helgen.

Jag är vansinnigt svag för stjärnor, så motivet var inte särskilt svårt att bestämma sig för.
Vissa böcker är bara så där gamla och fina, och helt perfekta att göra en lykta av. Andra blir en vas eller ett vikt hjärta och om de inte passar till något redan nämnt så får sidorna bli använda istället.
Kanske till en annan sorts stjärna, vad vet jag.
Jag har faktiskt fått lite tillverkningshjälp från maken till de senare lyktorna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar