Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

tisdag 10 december 2013

Porträttmålning

Äntligen kan jag dela ett av mina porträtt som jag nyligen målat!
Här kan ni se det riktiga fotot till höger.

Eftersom dessa porträtt nästan alltid ska ges bort i present till någon (intet ont anande) så är det ju väldigt känsligt om jag råkar dela med mig innan gåvan har mottagits...

Just detta porträttet var inte svårt att få fint, eftersom tösabiten i fråga var så vansinnigt vacker!

Jag har fler fina bilder på lager, men det får vara en cliffhanger till efter jul!

För att beställa porträtt målat av mig så får man höra av sig här, på facebook eller allra helst ringa mig på 070-589 18 17.

4 kommentarer:

  1. Läckert. Tycker nästan målningen blev finare än fotot.. där framhävs den söta tjejen på ett bättre sätt.

    //mizca,se

    SvaraRadera
  2. Det var en riktigt fin komplimang! Tack så mycket!

    SvaraRadera