Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

onsdag 18 december 2013

Nu e det (snart) jul igen...

Nu börjar jag känna julefriden närma sig... Jag är inte riktigt där ännu, men snart!

Snart har alla mina tomtar fått nya familjer. Här har vi de sista som väntar på att bli upphämtade.
Jag hoppas att alla nyblivna tomteägare är nöjda och glada! 

Nu är det dags att ägna sig åt lite familjemys. Min son, Leo 8 år, tyckte att det har varit lite dåligt med julbak och pepparkakshusbygge, så det blir det vi pysslar med de sista adventsdagarna.

Ha det gott i decembermörkret!

2 kommentarer:

  1. Jag tackar så hemskt mkt för den fina tomten =) =) =)

    Kram, Marica (Lisbets dotter)
    www.mizca.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Hoppas att den såg ut som du ville :-)

      Radera