Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

lördag 26 oktober 2013

Gammal goding


Idag är det en sån där härlig lördag, med lite grått och trist väder ute. En sån där dag då både jag och barnen kan stanna inne med lite gött pyssel kring köksbordet. 
Eftersom det mesta jag pysslar med just nu är tomtar i alla färger och former och jag redan har låtit mina två senaste inlägg handla om just det, så tänker jag visa lite saker som jag har tillverkat tidigare.
Här har vi lilla Gudrun, som blev adopterad av en liten tjej som heter Alma när hon fyllde ett år. Eftersom mina killar aldrig har varit intresserad av att leka med dockor, så var det superkul att få skapa en riktig liten girlygirl. Här följer då en liten modevisning med Gudrun i olika outfits. Allt ni ser är virkat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar