Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

fredag 30 augusti 2013

Vård av sjukt barn (och lite pyssel)

Igår kväll fick min lilleman Sam plötsligt hög feber. Inte mycket mer att göra än att ringa de kunder som förväntar sig att jag ska dyka upp idag.
För mig betyder en febrig Sam att han ska ligga i soffan med huvet i mitt knä HELA dagen! Han blir otroligt kramig och ynklig. Då gäller det att inte flytta sig i onödan. Just därför passar det väldigt bra att det fanns pärlor och knytsnören i mitt härliga paket som kom igår. 
Att pärla armband kräver ingen större plats och är praktiskt möjligt att göra med en sjukling i knät! Så här ser det ut än så länge. Härliga färger tyckte jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar