Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

måndag 26 augusti 2013

Att komma igång...

Varför ska det vara så svårt att bara sätta igång? 
Jag har tänkt starta en blogg nu ungefär hur länge som helst!
Men nu äntligen, med enormt stor hjälp och påtryckning av min käre make, är jag igång!!

Hej å välkomna alla godingar som kan tänkas vara intresserade av att läsa om mig!
Jag är väldigt glad att just ni hittat hit.
Hoppas att ni kan ha lite överseende med mina nybörjarfasoner, det kommer snart att bli bättre 😊

Här får ni se vad jag pysslar med på jobbet just nu...  Jag älskar mitt jobb!

1 kommentar:

  1. Vad roligt! Välkommen in i bloggvärlden!

    Supercoola dörrar. Du är tokbra du!

    Du får nog minska ner storleken på bilden bara, den går ut i kanten. Eller välja en annan mall. I Malins diner kan jag har stora bilder, men i Annies stuga-bloggen bara mellan.

    Kram kram

    Kram kram

    SvaraRadera