Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

tisdag 27 augusti 2013

En söt liten bokhylla.

Nu börjar jag snart kunna möblera i mitt lilla hobbyrum! 
Jag har samlat ihop lite udda överblivna möbler från vänner och familj för det kommer att gå åt en hel del hyllplats till alla mina saker. Jag fick en söt liten bokhylla från mamma som jag målade i en härligt mintgrön färg.
Eftersom resten av rummet blir vitt så behövde jag en rejäl färgklick och så blev det verkligen!!
Till saken hör att jag precis har dragit hem åtta kartonger med gamla böcker från ett sött litet par på Holgersgatan, så jag tyckte det kändes som ett tecken att den skulle tapetseras med boksidor.
Jag använde våtrumslim både att limma fast sidorna med och sedan ett lager ovanpå som ett skydd.
Eftersom jag hade limmat över sidorna oxå så kunde jag måla ett sött litet mönster direkt på.
Hyllan kommer verkligen att fylla sin funktion som färgklick och lite som bokhylla oxå.

2 kommentarer:

  1. Jag får nog säga att jag tycker att det var ett sött litet inlägg;)

    SvaraRadera