Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

torsdag 16 januari 2014

Tavla

Hej igen alla vänner!

Nu är jag och familjen hemma efter en härlig semester i Egypten.
Det har varit varmt och skönt, men det är ändå väldigt skönt att komma hem till sitt eget lilla krypin.

Jag har blivit ordinerad att vila min onda axel, så jag är hemma från jobbet denna vecka också... Fast inte helt utan jobb!

Jag har som ni vet lite svårt att inte göra något, så jag har tagit itu med en tavelbeställning.
Här har ni resultatet...
Jag blev riktigt nöjd, så vi får hoppas att min kund blir det också!

Tänk vad kul det kan vara att slabba med målarfärg ibland ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar