Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

fredag 14 mars 2014

Spikat konstverk

Hej alla vänner!

Det var ett tag sen sist... Tyvärr.
Men livet är ju så att i vissa perioder får man prioritera vad man ska hinna hinna med om dagarna! 

Just för tillfället är det fullt ös framåt, och nu skulle jag vilja visa vad jag har gjort på jobbet i ett par dagar... 
Coolt va?

Jag ritade upp en massa prickar och bokstäver och satte sedan min "lärling" på att hjälpa mig med att spika i, vad som kändes som, 1000 spikar i väggen.
Sedan drog jag tråd huller om buller överallt utom i bokstäverna.
Det var första gången jag testade denna teknik, men antagligen inte den sista, för det blev riktigt häftigt.

Ha en skön helg allihop!

1 kommentar: