Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

tisdag 18 mars 2014

Påskigt värre

Tänk att det kan vara så härligt med lite solsken! Det räcker med att solen är framme i bara några dagar för att allt ska kännas mycket lättare!

Jag känner hur ljuset späder på min pyssellusta och inspiration. Och som tur är så närmar sig en pysselvänlig högtid... Påsken.

Jag har pysslat lite fina påskägg, perfekta att stoppa allt det där godiset i.
Men just dessa äggen behöver man inte plocka bort efter påsk, de tycker jag att man kan ha framme året om!

Och sedan har det snurrats lite rosor...
Jag tycker att det blir så jäkla snyggt med pappersblommorna! (om jag få säga det själv)


Om ni är intresserade av att köpa något som ni ser här, så får ni höra av er till mig eller komma till påskmarknad i IOGT-huset den 11-12 april.

Ha det bäst i vårsolen!

3 kommentarer:

  1. Så fina!!! Jag som precis tänkte kolla om du har några ägg till mig, men fick svaret i inlägget. Jag har fått förfrågan vad dina vikta kuber kostar och vi har inte lagt in dem. Kommer du ihåg det? Finns i tre olika varianter.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hmm, vad menar du med kuber? Jag är nog lite trög, men jag vet faktiskt inte vad du menar.
    Påskägg kommer!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha, inte kostigt att du inte fattar kanske. Inte kuber klart, utan vikta origami"bollar" som man hänger i fönster.

    Pöss

    SvaraRadera