Sidor

Hej!

Välkommna hit till min lilla pysselblogg!
Här serverar jag små och stora projekt med tillhörande glädje, frustration och många tips och idéer.
Jag hoppas du ska trivas i mitt sällskap!

måndag 20 april 2015

Foton med målad passepartout

Hej hej!
Härom veckan fyndade jag lite möbler på auktion, och har hottat upp dem med lite färg och kärlek. 
Bilder på dessa kommer snart, men idag vill jag visa vad jag hittade i mina gömmor på de möbler som blir förpassade till förrådet...
Foton på min förstfödde med passepartouter som jag har målat med akvarell på. Jag uppskattar dem mer nu än vad jag gjorde då (eftersom jag lagt dem längst in i bokhyllan) verkar det som.

Rätt kul idé om jag får säga det själv ;-)

Ha det gott tills nästa gång //Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar